fredag 31. mai 2013

33 kilometer på 5 dagar, vad kommer jag upp i nästa vecka tro?

Hej hallå!
Nu börjar dagarna dra ihop sig. Lördag den 8 juni är premiären för Abisko Midnight Sun Run och jag känner mig så taggad, sträckan må kännas lång men det är 17 kilometer i majestätisk natur så tiden kommer bara swischa förbi! Så kom spring du med? Vi finns inne på STF Abiskos hemsida & på Facebook som öppet event.  Det ser väldigt lovande ut, jag hoppas bara att solen vill vara med oss annars står bastun för varmen :)

I veckan har jag skrapat ihop 33 kilometer,  målet för kommande är 43 km... jag menar snart är det Keb arctic run och jag orkar knappt tvåan men det ska jag nog fixa med lite möda och besvär ;)

Här är lite bilder från min och Kerstins träning igår. Upp till mellan på Noulja,
35 armhävningar sen ner i all världens fart bland lera, sten, stig och snö. Avslutade tränings passet med styrka och yoga, fantastiskt.

P.s när man snorar konstant får man trycka in papper i näsan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar