søndag 1. september 2013

Från norr till väst!

Hej folket!
Nu har jag tagit mig till studentstaden Umeå.  Tro det eller ej men här ska jag nu leva i ett antal år. Jag Rebecca Nyberg ska stanna i samma stad i mer än ett år.  Hur ska det gå?  Det tåls att se.

Självklart ska jag försöka hålla igång detta bloggande, försöka blogga om fina löparrundor och lite allmänt. Helt enkelt allt som jag anser är värt att blogga om och självklart hoppas jag att du hänger med och läser,  vem vet kanske du blir sugen på att springa någon av rundorna som jag kan tipsa om.

Just nu bor jag in en resväska fram till 1 oktober men jag bor på nydala och här äre minsann riktigt fint! :)
Igår sprang jag runt Nydlasjön inte riktigt så roligt & vackert som det är uppe i Abisko men fint äre och det gillas!

Jag måste ju även passa på att nämna att Salamon trailtour har ett ultra marathon- tavelsjöleden. Starten går den 15 september! Jag är sugen men det här med tävling är ju inte riktigt min grej speciellt när jag vet att jag inte har en chans att vinna ;) men det verkar va en fin sträcka så absolut sugen att springa leden någon dag! Känner du att du vill anta utmaningen?  Läs mer på
www.umeatrailrunning.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar